2012년 4월 27일 금요일

Travel abroad: Singapore and Sydney for 7 days in April 2011 (Part 1)/海外旅行:2011年4月シンガポール・シドニー7日間 (その1)

I went to Singapore and Sydney for 7 days between 17 and 24 April 2011. This time I flew by Singapore Airlines./2011年4月17日から24日までシンガポールとシドニーに7日間行きました。今回はシンガポール航空利用でした。

First, I flew SQ655 to Singapore./SQ655便で シンガポールへ向かいました。
After I arrived at Singapore, I headed off to Summer View Hotel first. After check-in, I walked to Clarke Quay and Marina Bay./シンガポール到着後まずサマービューホテルに向かいました。チェックインの後歩いてクラークキーとマリーナベイまで行きました。
The Fullerton Hotel/ザ・フラトンホテル

Statue of Sir Thomas Stamford Bingley Raffles, best known for his founding of the city of Singapore (now the Republic of Singapore)./シンガポール共和国の創設者トマス・スタンフォード・ラッフルズの銅像。
Hotel Marina Bay Sands/ホテルマリーナベイサンド




Views of Suntec City from Marina Bay./マリーナベイからのサンテックシティ国際会議場の遠望
Please click here to see the latest flight experience on Singapore Airlines.
最新のシンガポール航空福岡、シンガポール、シドニー間搭乗記 はこちらをご覧ください。

댓글 없음:

댓글 쓰기