2012년 4월 29일 일요일

Travel abroad: Singapore and Sydney for 7 days in April 2011 (Part3)/海外旅行:2011年4月シンガポール・シドニー7日間(その3)

My flight arrived at Sydney at 5:30am. The sky was still dark. After arrival, I headed off to Travelodge Hotel by taxi. I guess "I could sleep early in the morning" in the taxi. However, I couldn't do it. My hotel check-in is accepted from 3pm. So I was walked around Circular Quay first, then I went to Bondi Beach by bus./シドニーには朝5時30分に到着しました。空はまだ暗かったです。到着後タクシーでトラベロッジ(Travelodge)ホテルへ。タクシーの中で「早朝からひと眠りできるのかな?」と考えたりしました。しかしそれはだめでした。ホテルのチェックインは午後3時からなので。それだからまずサーキュラーキー(Circular Quay)周辺を歩いてその後バスでボンダイビーチまで行きました。
Sydney Harbour Bridge early in the morning./早朝のシドニーハーバーブリッジ。

A view of Bondi Beach from Hunter Park./ハンターパークからのボンダイビーチ。

Bondi Beach/ボンダイビーチ
After I left Bondi Beach, I took an another bus to the Gap. From here, you can see the magnificent panorama view of the city of Sydney and the harbour./ボンダイビーチを後にして別のバスでザ・ギャップ(The Gap)に向かいました。ここからすばらしいシドニー市内と港を眺望できます。
I came back to Circular Quay by bus. In the evening, I was walking around there and took many photos of Harbour Bridge and Opera House./バスでサークラーキーまで戻りました。夕方には周辺を歩いてハーバーブリッジとオペラハウスの写真を数枚撮りました。
Customs House/カスタムズハウス

Opera House/オペラハウス

Harbour Bridge in the evening/夕刻のハーバーブリッジ


댓글 없음:

댓글 쓰기