2020년 11월 17일 화요일

A day at FUK on 12 November 2020, part 2/2020年11月12日福岡空港での飛行機たち(その2)

After having lunch, I went back to the usual spot near the end of Rwy 16. I was keep going to take pictures of planes takeoff and landing until the sunset.

昼食後いつもの撮影スポットである滑走路16エンドに戻って日が暮れるまで撮影しました。

At 2:54 pm, a Cathay Pacific flight CX588 from Hong Kong was taxiing after landing. The airline was suspended the service in three years ago. But due to the company liquidation of Cathay Dragon, they decided to take over the route, and came back to Fukuoka on a cargo flight.

午後2時54分にキャセイパシフィック航空の香港発CX588便が滑走路16に着陸後タキシング中。去る10月のキャセイドラゴン航空の清算で親会社であるキャセイパシフィック航空が路線を引き継ぎ、今月5日から貨物便として運航再開しています。



At 3:54 pm, an ANA flight NH257 from Tokyo Haneda was taxiing after landing. They put the latest model of Airbus a321 family, the neo series, into its domestic flights from September 2017.
午後3時54分に全日空の東京羽田発NH257便が着陸後滑走路を走行中。ANAは2017年9月からエアバスa321ファミリーである最新鋭のneoシリーズを国内線に投入しています。
A Cathay Pacific flight CX589 to Hong Kong was taking off in five minutes.
5分後キャセイパシフィック航空のCX589便香港行きが離陸。

At 4:40 pm, a China Airlines flight CI116 from Taipei was taxiing after landing. The airline decided to resume a flight to Fukuoka once a week on September 3.
午後4時40分にチャイナエアライン(中華航空)の台北発CI116便が着陸後滑走路を走行中。9月3日から旅客便の運航を週1便で再開しています。


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