旅行最終日(7月10日)は午前11時から午後3時30分まで仁川空港展望台を訪れ飛行機撮影しました。
Let's start uploading. It should be noted that, this day was using the opposite side of runways 33R and 34 for takeoff and landing.
それではUPを始めます。ちなみにこの日は反対側の33Rと34滑走路から離着陸していました。
A Garuda Indonesia flight GA879 to Jakarta was taking off on Rwy 34 at 11:04 am. This is my first taking picture of planes on this day.
午前11時04分にガルーダインドネシア航空のGA879便ジャカルタ行きが滑走路34から離陸。この日最初に撮影した飛行機です。
A Phillippine Airlines flight PR489 to Cebu was taking off on Rwy 34 at 11:10 am. This flight was starting two hours behind schedule.
午前11時10分にフィリピン航空のPR489便セブ行きが滑走路34から離陸。この日は台風の影響(?)で予定より2時間遅れて出発していました。
A Garuda Indonesia flight GA871 to Denpasar was taking off on Rwy 34 at 11:14 am.
午前11時14分にガルーダインドネシア航空のGA871便デンパサール行きが滑走路34から離陸。
A British Airways flight BA018 to London Heathrow was taking off on Rwy 34 at 11:20 am. From March 29, 2015, the airline was started a B787 regular flight to Seoul Incheon once per day.
午前11時20分にブリティッシュ・エアウェイズ(英国航空)のBA018便ロンドン・ヒースロー行きが滑走路34から離陸。2015年3月末から同社の仁川線にB787機による定期便を就航させ、1日1便運航しています。
At 11:27 am: A Lufthansa flight LH712 from Frankfurt arrived at gate 106 after landing on Rwy 33R.
午前11時27分:ルフトハンザのフランクフルト発LH712便が滑走路33Rに着陸後タキシングしながらゲート106へ到着。
Shortly after, a China Airlines flight CI160 from Taipei was landing on Rwy 34. When a China Airlines plane was landing, an Air China flight CA123 from Beijing was landing on Rwy 34.
すぐ後にチャイナエアライン(中華航空)の台北発CI160便が滑走路34へ着陸した際、滑走路を走行中の中国国際航空の北京発CA123便とすれ違いました。
The airline is operated on the Taipei - Seoul Incheon route to 2 flights per day. They will be sending A330s to their morning flight to Incheon on a daily basis. However, the company will be made aircraft changes to B777s on this day.
同社の台北ー仁川線は1日2便あって、午前便だと基本的にA330機で運航していますがこの日はB777機に機材変更していました。
At 11:38 am, a China Eastern Airlines A320 new livery was landing on Rwy 34. I was taken a picture with the second passenger terminal construction site at a rapid pace is underway towards the Pyeongchang Winter Olympics of 2018.
午前11時38分に中国東方航空のA320型新塗装機が滑走路34へ着陸。2018年の平昌冬季五輪開催に向けて急ピッチで建設が進められている第2旅客ターミナルをバックに撮影しました。
When a China Eastern plane was making u-turn on the runway, an Aurora A320 plane from Vladivostok was touched down on the opposite side.
中国東方航空の飛行機が滑走路をUターンしたとき、ウラジオストク発オーロラのA320型機が向かい側に着陸していました。
At 11:39 am: A Cathay Pacific flight CX417 to Hong Kong was started taxiing and ready for takeoff. This flight was starting an hour behind schedule.
午前11時39分:キャセイパシフィック航空の香港行きCX417便が離陸に向けてタキシング開始。この日は予定より1時間遅れて出発していました。
午前11時42分:エアアジアXのクアラルンプール行きD7507便が離陸に向けてタキシング開始中に大韓航空のB747-8型機が滑走路34へ着陸後Uターンしていました。
2 minutes after, a Cathay Pacific flight to Hong Kong was taking off on Rwy 33L. The aircraft registration number B-HLU was used for flight of the day. It's one of the three One world special livery planes, I was so lucky to see CX's One world scheme.
2分後にキャセイパシフィック航空の香港行きが滑走路33Lから離陸。この日は同社のワンワールド特別塗装機のうち1機であるB-HLUで飛来していたのでカメラに収めることができてとてもラッキーでした。
At 11:45 am: A Hong Kong Express flight UO0618 from Hong Kong was landing and making u-turn on Rwy 34.
午前11時45分:香港エクスプレス航空の香港発UO0618便が滑走路34へ着陸後Uターンしていました。
At 11:50 am: A Thai Airways flight TG629 to Bangkok via Hong Kong was started taxiing and ready for takeoff. This flight was also delayed for about an hour and a half behind schedule.
午前11時50分:タイ国際航空の香港経由バンコク行きTG629便が離陸に向けてタキシング開始。この便も予定より1時間30分ほど遅れていました。
Shortly after, a China Eastern Airlines flight MU5041 from Shanghai was landing on Rwy 34. It's the first time to see MU's A330 new livery.
すぐ後に中国東方航空の上海発MU5041便が滑走路34へ着陸。MUの新塗装機は今まで数回ほど見ましたが、A330型機は初めてです。
At 11:53 am: An Etihad Airways flight EY876 from Abu Dhabi was landing on Rwy 34.
午前11時53分:エティハド航空のアブダビ発EY876便が滑走路34へ着陸。
After a few minutes, a Thai Airways flight to Bangkok was taking off on Rwy 33L.
数分後にタイ国際航空のバンコク行きが滑走路33Lから離陸。
At 12:04 pm: A MIAT Mongolian Airlines flight OM301 from Ulan Bator was landing on Rwy 34.
午後12時04分:MIATモンゴル航空のウランバートル発OM301便が滑走路34へ着陸。
To be continued..
続く..
댓글 없음:
댓글 쓰기