After the runway change, I
moved to the spotters place next to the south runway 34. Here is the popular spot for
plane enthusiasts. You can see planes takeoff and landing up close when north wind blows.
滑走路変更後飛行機ファンたちの撮影の名所である南側滑走路34隣に移動しました。ここには撮影場所が設けられていて、北風だと離発着する飛行機を間近に見ることができます。
I want to keep uploading my taking pictures of planes from here.
ここで撮影した飛行機を引き続きUPしていきたいと思います。
At 2:32 pm: A Juneyao Airlines flight HO1390 to Shanghai was waiting for takeoff.
午後2時32分:離陸待ちの吉祥航空HO1390便上海行き。
At 2:57 pm: A China Eastern Airlines flight MU536 to Beijing via Qingdao was waiting for takeoff.
午後2時57分:離陸待ちの中国東方航空MU536便青島経由北京行き。
At 3:02 pm: An Asiana Airlines flight OZ133 to Seoul was waiting for takeoff.
午後3時02分:離陸待ちのアシアナ航空OZ133便ソウル行き。
This flight is usually operated by Airbus 321s, but they'll be sent the wide body aircraft, Boeing 767-300s on peak season.
当便は通常A321機で運航していますが、多客期にはB767-300ワイドボディ機で飛来しています。
At 3:24 pm: A Dragon Air flight KA380 from Hong Kong was landing.
午後3時24分:香港ドラゴン航空の香港発KA380便が着陸。
The company's Fukuoka route was used A330-300s daily for a limited period of time from 18 December to 5 January.
同社の福岡便は12月18日から1月5日までの期間限定で毎日A330-300機を使用していました。
At 3:36 pm: A Philippine Airlines flight PR425 to Manila was waiting for takeoff.
午後3時36分:離陸待ちのフィリピン航空マニラ行きPR425便。
At 3:38 pm: An Air China flight CA954 to Beijing via Dalian was waiting for takeoff. After that, it has been changed to the north runway again for takeoff and landing.
午後3時38分:離陸待ちの中国国際航空の大連経由北京行きCA954便。その後離発着を再び北側滑走路に変更。
Then I went back to the usual spot on the end of Rwy 16 and kept taking my photo works until 5 pm.
その後いつもの撮影場所である滑走路16エンドに戻って5時過ぎまで撮影を続けました。
To be continued...
続く...
댓글 없음:
댓글 쓰기