On Monday, I went to the airport to see the last KLM flight from Fukuoka in the morning. After that I was watching planes takeoff and landing until 5 pm. I felt that there is a trend of increase flights from Asian countries especially from China, Hong Kong and Taiwan.
月曜日(4日)はKLM福岡便のラストフライトを見たくて朝10時ごろから行きました。その後夕方5時過ぎまでいたのですが、近年アジアからの便、特に中国、香港、台湾から増便傾向にあることを改めて感じさせてくれる一日でした。
Let's start uploading.
それではUPをしてゆきます。
At 12:28 pm, A China Airlines flight CI196 from Kaohsiung was landing on Rwy 16.
午後12時28分にチャイナエアライン(中華航空)の高雄発CI196便が滑走路16へ着陸。
One hour later, the plane was returned to Kaohsiung on flight CI197.
飛行機は1時間後CI197便で高雄へ戻っていきました。
At 1:46 pm, a Hong Kong Express flight UO1601 to Hong Kong was taking off on Rwy 16.
午後1時46分に香港エクスプレス航空のUO1601便香港行きが滑走路16から離陸。
From 25 October 2015, the airline increased their previous 10 flights per week on the route to 2 flights per day.
2015年10月25日から同社の福岡便はそれまでの週10便から1日2便に増便しました。
Just after the Hong Kong Express plane was taking off, the China Eastern Airlines (MU) plane from Beijing was landing.
And a runway change was done to the opposite side, 34 immediately.
香港エクスプレス機が離陸後すぐに北京発の中国東方航空(MU)機が離陸。そしてすぐに反対側の34へ滑走路変更。
When the plane was landing, it was coming to a Sky Team livery! I was amazed to see MU's special livery.
飛行機が着陸した瞬間になんとスカイチーム塗装機で来ていたのでわくわくしながら見ていました。
Then I moved to the spotters place next to the south runway 34 and kept taking my photo works.
その後南側滑走路34隣の撮影スペースへ移動し撮影を続けました。
To be continued...
続く...
댓글 없음:
댓글 쓰기