2012년 3월 25일 일요일

Naganeupseong (樂安邑城, 낙안읍성) in June 2009, Suncheon, Korea/2009年6月楽安邑城(ナガンオプソン, 낙안읍성)、韓国順天(スンチョン)市

I went to Korea (Seoul and some parts of Jeollanamdo) for 4 days between 18 and 21 June 2009. First, I flew to Seoul by Asiana Airlines. I spent one night at Insa-dong Crown Hotel. The next day, I was decided to go Naganeupseong, a Korean castle in Nagan-myeon, Suncheon, Jeollanamdo, Korea. How did I get there? I took subway line 5 from Jungno 3-ga to Gimpo Airport, flew Asiana Airlines to Yeosu. From Yeosu, I took an airport bus to Suncheon, then took an another bus to Naganeupseong.

2009年6月18日から21日まで4日間韓国のソウルと全羅南道に行ってきました。最初アシアナ航空でソウルまで向かいました。仁寺洞(インサドン)にあるクラウンホテルで一泊し、翌日全羅南道順天にある楽安邑城に行くことにしました。どのようなルートで行ったかと言えばまず地下鉄5号線で鐘路3街(ジュンノサンガ)から金浦空港まで出てアシアナ航空で麗水(ヨス)まで飛びました。麗水から空港リムジンバスで順天まで出てそこから別の市内バスで楽安邑城まで向かいました。








댓글 없음:

댓글 쓰기