2018년 12월 10일 월요일

Singapore Airlines B787-10 welcomes to Fukuoka!/シンガポール航空のB787-10型機が福岡へ!

I took pictures of a Singapore Airlines (SQ/SIA) flight SQ655 to Singapore yesterday. It's the first flight of SQ's B787-10 to Fukuoka on this day, so I want to take pictures of it. I left home at 9 in the morning and headed off to the spotters place next to the south runway 34.
昨日はシンガポール航空B787-10型機の福岡就航フライトを見に行きました。朝 9時前に家を出たのでシンガポールからのSQ656便はすでに到着していて折り返しのSQ655便だけを撮影しました。

The plane was started push back at 9:41 am. The aircraft registration number 9V-SCC was used for flight of the day.
飛行機は午前9時41分にプッシュバックを開始。機体番号は9V-SCCでした。

The plane on the go to runway 34. That day was using a runway on the south until noon because of the strong winter winds were blowing in the morning.
飛行機は滑走路34を走行中。この日は冬型の気圧配置で朝は強い北風が吹いていたので昼過ぎまで南側滑走路を使用していました。
I was trying to take some up close pictures.
走行中の飛行機を間近で撮影してみました。
A China Eastern Airlines flight to Shanghai was also waiting for takeoff.
このとき中国東方航空のMU532便上海行きも離陸待ちでした。
The plane was taking off at 10:01 am.
午前10時01分に飛行機は離陸。
Have a pleasant journey in Singapore.
どうぞシンガポールでの楽しいご旅行を。


댓글 없음:

댓글 쓰기