2017년 9월 1일 금요일

I met ANA's C-3PO Star Wars jet again/久しぶりにC-3PO ANA JETを見ました

After taking pictures of the Cathay Pacific's new coating plane from the usual spot at the end of runway 16. After a while, a runway change was done to the south side, 34. Then I moved to the spotters place next to the runway and kept taking my photo works.
キャセイパシフィックの新塗装機をいつもの16滑走路エンドから撮影後しばらくしてから南側の34へ滑走路変更。その後滑走路隣の撮影スペースへ移動し撮影を続けました。

I'll upload two special planes of ANA that I saw during my photo works.
撮影中に見かけた全日空の特別塗装機を2機UPします。

On this day, the C-3PO ANA "Star Wars" jet was coming from Tokyo Haneda at around ten o'clock.
この日は午前10時ごろに東京羽田から到着したNH243便にスターウォーズジェット(C-3PO ANA JET)が入っていました。
An hour later she went back to her home, Haneda.
飛行機は1時間後にNH250便で羽田へ戻っていきました。
And after 30 minutes, it was coming a Star Alliance livery JA614A. I couldn't take a picture of the incoming flight, I only took pics of a return flight to Okinawa Naha. This is a fleet of ANA's B767-300 ER (B6) series mainly used for their short and middle haul flights. Now she's flying in Japan only.
そして30分後にスターアライアンス特別塗装機であるJA614Aが飛来。到着便は撮りそこなったので折り返しのNH1081便那覇行きを撮りました。当機はもともと国際線機材でしたが、昨年末(?)ごろから国内線に転用されています。
Taking close up pictures of the plane waiting for takeoff.
離陸待ちの飛行機を近場狙いしてみました。

댓글 없음:

댓글 쓰기