2014년 4월 10일 목요일

Report:Hong Kong Express welcomes to Fukuoka!/ルポ:祝!香港エクスプレス福岡就航

I was able to take pictures of a Hong Kong Express Airways inaugural flight to Fukuoka today. It was a prefect sunny day. So I took some beautiful pictures of the memorial flight.
今日香港エクスプレス航空福岡就航便の写真撮影に成功しました。天気は快晴だったので記念すべき便の撮影には絶好のコンディションでした。

At 5:16 pm in Japan time, a UO636 inaugural flight from Hong Kong was landing on Rwy 34R. Aircraft registration number is B-LPF.
午後5時16分、香港からのUO636就航便が滑走路34Rに着陸しました。機体番号はB-LPFでした。
Even though it was a weekday, I saw many spotters who want to shoot this plane from this place located in a pedestrian bridge near Rwy 34R.
平日だったにもかかわらず滑走路34R近くの撮影スポットである歩道橋には同機が来るのを待ち構えているファンたちが大勢駆けつけていました。

One hour later, the plane was returned to Hong Kong on UO639.
飛行機は1時間後UO639便で香港へ戻って行きました。

The plane was takeoff at 6:24 pm.
飛行機は午後6時24分に離陸。

댓글 없음:

댓글 쓰기